År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2021 | Kalkulator | 25:10 (718 m/h) | 04:13 (765 m/h, 106 %) | 11:49 (07:36, 723 m/h, 100 %) | 21:54 (10:05, 680 m/h, 94 %) | 25:10 (03:16, 764 m/h, 106 %) |
2019 | Kalkulator | 22:38 (798 m/h) | 03:53 (831 m/h, 104 %) | 10:48 (06:55, 795 m/h, 99 %) | 19:34 (08:46, 782 m/h, 97 %) | 22:38 (03:04, 813 m/h, 101 %) |
2018 | Kalkulator | 23:00 (786 m/h) | 03:51 (838 m/h, 106 %) | 10:46 (06:55, 795 m/h, 101 %) | 20:05 (09:19, 736 m/h, 93 %) | 23:00 (02:55, 855 m/h, 108 %) |
2015 | Kalkulator | 20:11 (895 m/h) | 03:37 (892 m/h, 99 %) | 09:38 (06:01, 914 m/h, 102 %) | 17:29 (07:51, 873 m/h, 97 %) | 20:11 (02:42, 924 m/h, 103 %) |
2013 | Kalkulator | 20:28 (883 m/h) | 03:33 (909 m/h, 102 %) | 09:47 (06:14, 882 m/h, 99 %) | 17:49 (08:02, 853 m/h, 96 %) | 20:28 (02:39, 941 m/h, 106 %) |
2012 | Kalkulator | 20:00 (904 m/h) | 03:19 (973 m/h, 107 %) | 09:34 (06:15, 880 m/h, 97 %) | 17:25 (07:51, 873 m/h, 96 %) | 20:00 (02:35, 966 m/h, 106 %) |
2010 | Kalkulator | 20:22 (887 m/h) | 03:27 (935 m/h, 105 %) | 09:43 (06:16, 877 m/h, 98 %) | 17:40 (07:57, 862 m/h, 97 %) | 20:22 (02:42, 924 m/h, 104 %) |
2009 | Kalkulator | 20:11 (895 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 09:29 (09:29, 580 m/h, 64 %) | 17:37 (08:08, 843 m/h, 94 %) | 20:11 (02:34, 972 m/h, 108 %) |
2008 | Kalkulator | 20:54 (865 m/h) | 03:38 (888 m/h, 102 %) | 10:02 (06:24, 859 m/h, 99 %) | 18:20 (08:18, 826 m/h, 95 %) | 20:54 (02:34, 972 m/h, 112 %) |
2007 | Kalkulator | 21:30 (841 m/h) | 03:37 (892 m/h, 106 %) | 10:12 (06:35, 835 m/h, 99 %) | 18:47 (08:35, 798 m/h, 94 %) | 21:30 (02:43, 918 m/h, 109 %) |
2002 | Kalkulator | 19:29 (928 m/h) | 02:57 (1094 m/h, 117 %) | 09:01 (06:04, 906 m/h, 97 %) | 16:55 (07:54, 868 m/h, 93 %) | 19:29 (02:34, 972 m/h, 104 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.