År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 26:13 (689 m/h) | 04:13 (765 m/h, 111 %) | 12:13 (08:00, 687 m/h, 99 %) | 22:19 (10:06, 679 m/h, 98 %) | 26:13 (03:54, 640 m/h, 92 %) |
2018 | Kalkulator | 25:13 (717 m/h) | 04:12 (768 m/h, 107 %) | 11:35 (07:23, 745 m/h, 103 %) | 21:48 (10:13, 671 m/h, 93 %) | 25:13 (03:25, 730 m/h, 101 %) |
2017 | Kalkulator | 26:44 (676 m/h) | 04:20 (744 m/h, 110 %) | 12:09 (07:49, 703 m/h, 103 %) | 23:04 (10:55, 628 m/h, 92 %) | 26:44 (03:40, 680 m/h, 100 %) |
2016 | Kalkulator | 24:43 (731 m/h) | 04:07 (784 m/h, 107 %) | 11:53 (07:46, 708 m/h, 96 %) | 21:38 (09:45, 703 m/h, 96 %) | 24:43 (03:05, 809 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 24:24 (741 m/h) | 04:03 (797 m/h, 107 %) | 11:28 (07:25, 741 m/h, 100 %) | 21:11 (09:43, 705 m/h, 95 %) | 24:24 (03:13, 775 m/h, 104 %) |
2014 | Kalkulator | 23:09 (781 m/h) | 04:02 (800 m/h, 102 %) | 10:57 (06:55, 795 m/h, 101 %) | 20:10 (09:13, 744 m/h, 95 %) | 23:09 (02:59, 836 m/h, 107 %) |
2013 | Kalkulator | 22:21 (809 m/h) | 03:50 (842 m/h, 104 %) | 10:32 (06:42, 821 m/h, 101 %) | 19:31 (08:59, 763 m/h, 94 %) | 22:21 (02:50, 880 m/h, 108 %) |
2011 | Kalkulator | 20:56 (863 m/h) | 03:14 (998 m/h, 115 %) | 09:27 (06:13, 885 m/h, 102 %) | 17:55 (08:28, 810 m/h, 93 %) | 20:56 (03:01, 827 m/h, 95 %) |
2009 | Kalkulator | 19:55 (907 m/h) | 03:23 (954 m/h, 105 %) | 09:33 (06:10, 892 m/h, 98 %) | 17:55 (08:22, 819 m/h, 90 %) | 19:55 (02:00, 1248 m/h, 137 %) |
2007 | Kalkulator | 22:19 (810 m/h) | 03:39 (884 m/h, 109 %) | 10:22 (06:43, 819 m/h, 101 %) | 19:26 (09:04, 756 m/h, 93 %) | 22:19 (02:53, 865 m/h, 106 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.